Na 5 jaar voldeed de naam Mdina niet meer aan het imago van het pand waar Bas en Ayleen de trotse eigenaren van zijn.
Een tal van ondernemers vonden al hun weg naar Mdina, maar ze zijn nu zoveel meer dan “een winkel”. Er werd gekozen voor een ingrijpende verbouwing en een re-design van het logo. De ondernemers gingen samen op zoek naar een herkenbaar beeldmerk en een tijdloos imago voor het voormalige Rabobank-gebouw. De naam zegt het al: Ik mocht het logo voorzien van het nieuwe beeldmerk “Bij de Bank” wat toch al niet weg te nemen was uit de volksmond van Heeten.
Het logo staat met zijn nieuwe naam te pronken op de gevel in het centrum van ondernemend Heeten en wordt gebruikt voor verschillende promotie en decoratieve doeleinden voor in de winkel. De onthulling van het nieuwe logo en vernieuwde interieur ging gepaard met een feestelijke opening. Als bezoekers het pand nu betreden, kunnen ze onder meer terecht bij een reisbureau, kapsalon, schoonheidssalon, personal trainer of voor voedings- en financieel advies.
Kortom, zo gaaf om nu je eigen logo ontwerp terug te zien op de gevel en te zien Shinen in de winkel!